3D Origami bloemetjes // 3D Origami flowers

Na een paar-daagse workshop waar ik onder andere dit leuke bloempje heb geleerd te maken, maakte ik hier een quiltje mee. Zeer schattig en zeer populair! Ik heb er al een tutorial over geschreven en ga er binnenkort zelfs een paar workshopjes in geven.
After a multiple-day workshop where among others I learned to make this lovely flower, I made a small quilt with it. Very sweet and very popular! I already wrote a tutorial about it and soon will give my own workshops to teach them to others.


Hortensia's, vlinderstruikbloemen en nog veel meer bloemen zijn opgebouwd met meerdere kleine bloemetjes. Dit kan allemaal na gemaakt worden met dit schatje.  De witte is een hortensia en nu van mijn schoonmoeder. Een paarse vlinderstruikbloem maakte ik voor mijn moeder. Voor een tante maakte ik een blauw met lila hortensia.
Hydrangea's, buttleia flowers and many more other flowers are constructed out of lots of small flowers. These can all be duplicated with this sweety. The white one is a hydrangea and belongs to my mother-in-law. For my mother I made a purple buttleia flower. For my aunt I made a bleu and lilac hydrangea