African Stars


Terwijl mijn broer(tje) een half jaar in Zuid Afrika verbleef, maakte ik voor hem een mooi sprei voor op zijn bed thuis.
While my brother stayed in South Africa for half a year, I made him an nice quilt for his bed at home.
Mijn derde quilt heb ik gemaakt voor mijn broertje (voor zo ver je een gozer van bijna 2 meter broerTJE kan blijven noemen, maar hij is wel 10 jaar jonger) Hij ging voor een half jaar naar Zuid Afrika voor stage en ik vond het een mooi moment om hem te verrassen met een mooie quilt op zijn bed bij thuiskomst.
My third quilt I made for my baby-brother (as far as you can call a guy 2 meters tall a Baby-brother, but he will always be 10 years younger)  He went on for an internship to South Africa for six months and I thought it would be a nice suprise for him to find a beautiful quilt on his bed when he would come home.