CONVOY


Als quiltende ex-trucker was het natuurlijk een gegeven dat ik ooit een quilt met vrachtwagens zou maken. Dit is hem geworden.
As a quilting ex-trucker is was a given I would evenually make a quilt with trucks. This is how it turned out.


De volgende quilt vind ik echt een "must" voor een quiltende ex-trucker als mijzelf. Een quilt vol vrachtwagens.
Ik zag een vrachtwagen-blok op een site van een bekende ontwerpster, maar vond het niet echt een natuurgetrouwe afbeelding. Dat kon beter, dacht ik. Dus ik ontwierp zelf drie verschillende trucks; een vrachtwagen met neus en oplegger, een gewone truck met oplegger en een bakwagentje. Nog steeds niet helemaal natuurgetrouw natuurlijk, maar al een stuk beter.
Deze quilt is te koop.
The next quilt is a real "must" for a quilting ex-trucker like myself. A quilt filled with trucks. 
I saw a paperpiece pattern of a truck from a known designer, but I found it not to be very realistic. That could be improved, I thought. So, I designed three trucks myself; a American truck trailer, a european style truck trailer and a box truck. Still not true to nature ofcourse, but a whole lot better.
This quilt is for sale.
Hij is machinaal met een overall patroon doorgequilt in rood garen met een longarmmachine door Atelier Hestia in Maarsbergen.
This one is quilted with a longarmmachine with red yarn in an overall pattern by Atelier Hestia in Maarsbergen.