Fabulous Feathers!

Mijn mooiste quilt die ik - zo ver - gemaakt heb, is weer een babyquilt, maar dan in combinatie met mijn favoriete blok; de feathered star. Gemaakt voor de beste kamaraad van mijn broer zijn eerste kindje.
My best quilt - so far - I made is again a babyquilt, but in combination with my favorite block; the feathered star. I made it for my brother's best friend whom became a father for the first time.
Mijn broer wilde zijn vriend, zijn vriendin en hun pasgeboren dochtertje dat cadeau doen. Omdat het een meisje is met roze, omdat ze nogal modern zijn met bruin en voor de bling bling een beetje zilver misschien??? Ik koos mijn favoriete blok; de feathered star en ontwierp en maakte deze quilt voor hen;  My brother wanted to give it as a gift for his friend, his girlfriend and their new born daughter. Because it's a girl with pink, because they are young and modern with brown and for the bling a bit of silver maybe?? I chose my favorite block, the feathered star and designed and made this quilt for them;