Starbursts at night

Met al mijn favoriete kleuren (zwart, rood, oranje en geel) een moeilijke compassenquilt maken bleek nog een hele uitdaging.
Making a difficult compasses quilt with all my favorite colours (black, red, orange and yellow) turned out quite the challange.


Gelijktijdig met de "African Stars" quilt begon ook mijn nieuwe quiltles-seizoen, waar we met de kompassen aan de gang gingen. Geen simpel patroon en ik heb de quilt dan ook niet af gekregen tijdens de lessen. Het heeft uiteindelijk 3 jaar geduurd voor ik hem afmaakte. Ik heb hem zelf op de machine door gequilt met intensiefe meandering.
When I started the quilt for my brother semultaneously began my new quilt-season, where we learned to make the compasses.  Not a simple pattern and no wonder I didn't finish this quilt during my lessons. It finally took me three years to finish it. I machine-quilted it myself very dens with stippling all over.