Mystique

Van hetzelfde ontwerp van Mistral heb ik een tweede exemplaar gemaakt voor mijn lieve vriendin in de US. Net even anders, andere achtergrond en een paar andere stofjes en in deze zelfs een beetje gouddraad gebruikt in de manen.
Vooral het reliƫf in de neus vind ik net echt.
From the same design I used to make Mistral, I made a second one for my sweet friend in the US. Just a little different, a different background fabric and some other fabrics for the horse itself and even used gold thread in the manes. 
Especially the texture of the nose is very real-looking

Ze stuurde me een uurtje geleden een emailtje dat vol stond met uitroeptekens!!! Ik ben zo blij dat ze hem mooi vond! Ik had het natuurlijk wel een beetje verwacht, paarden-meid als ze is, maar het blijft een beetje een gok.  Nouja, ik ben gewoon blij met een lieve vriendin, ook al emailen we alleen maar en lezen we elkaars blog, maar ze voelt gewoon een beetje als een grote zus. Misschien omdat ze zo veel met mijn zus gemeen heeft misschien, wie weet.
Ik heb ze in elk geval met veel liefde gemaakt, voor beide paarden-vrouwen trouwens. Mijn deel om schoonheid in deze wereld te brengen, vind ik.
She send me an email about an hour ago and it was filled with exclamation points!!! I'm so glad she likes it! I kinda suspected she would, being a horsy-girl of course, but it's always a bit of a gamble. Well, I'm grateful for such a sweet friend, even when we only email and read eachothers blog, but she feels a bit of a big sister. Maybe because she has a lot in common with my big sister... who knows. 
I made it with lots of love, for both of them horsy-ladies that is. My share of bringing beauty in this world I guess. 
Normaal snij ik foto's bij, maar hier was de avondzon zo mooi dat ik deze zo gehouden hebt.
Normally I cut the pictures without stuff showing, but the evening sun was so beautiful I kept this one original.